FAQ (Frequently Asked Questions) – een verzameling van vaak gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden, bedoeld om de gebruikers van een website te helpen zonder dat hiervoor verdere persoonlijke assistentie nodig is.
Hoe lang moet ik op de levering wachten?
De verwerkingstijd van de bestelling bedraagt maximaal 14 werkdagen + levertijd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren, neem in dat geval zo snel mogelijk contact op via het e-mailadres biuro@adeko.kids
Kan ik het bed retourneren?
Ja, mits het bed niet is gemonteerd of gebruikt. Retourneren dient binnen 60 dagen op eigen kosten te gebeuren.
Mijn bed is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
Allereerst raden we aan om het bed niet te monteren met beschadigde onderdelen. Maak in dit geval duidelijke foto's van de beschadigde onderdelen en stuur een bericht naar: reklamacje@adeko.kids. Zorg ook voor de symbolen van de beschadigde onderdelen, te vinden in de handleiding op onze website https://manuals.pl.
Met welke koerier wordt het bed verzonden?
Onze bedden worden verzonden met koeriersdiensten UPS en GLS. Als uw traceernummer begint met 1Z727FX3, wordt het verzonden met UPS. Als uw traceernummer alleen cijfers bevat, wordt het verzonden met GLS.
Welke matras moet ik kiezen voor het bed?
Matras voor onze bedden mag niet dikker zijn dan 14 cm. De afmeting van het matras is precies hetzelfde als de maat van het bed, bijvoorbeeld 80x160 = 80x160. Bij het kiezen van een matras voor een lade met slaapfunctie, moet je een matras kiezen dat 10 cm korter is, dus bed 80x160 = matras 80x150.
Wat is de maximale belasting van het bed?
Onze bedden hebben een maximale belasting van 90 kg. Bij stapelbedden heeft het bovenste niveau een maximale belasting van 60 kg.
Kan ik een wijziging aan mijn bestelling aanbrengen?
Wijzigingen in de bestelling kunnen worden aangebracht tot het moment dat het bed in productie wordt genomen. Dit dient zo snel mogelijk te worden gedaan door een e-mail te sturen naar: biuro@adeko.kids
Wordt er een matras bij het bed geleverd?
Een matras wordt niet meegeleverd met het bed, maar kan apart bij ons op de website worden aangeschaft.
Kunnen de zijrails worden verwijderd?
Ja, alleen de frontrail, die tot halverwege het bed reikt, kan worden verwijderd. Houd er echter rekening mee dat de gaten in de poten zichtbaar zullen blijven.
Kan ik de ladder aan de andere kant van het stapelbed monteren?
Ja, de klant kan de zijde voor de laddermontage kiezen tijdens de assemblage van het bed. Dit geldt echter alleen voor de bedden DMP, DMPA, DMPB, DMPBA, CLP, CLPA, CLPB en CLPBA. Bij de bedden MUNDO en SIMBA moet de toegangskant worden gekozen bij het plaatsen van de bestelling en kan deze later niet meer worden gewijzigd.
Hoe lang gaat het bed mee?
De levensduur van een bed is zeer individueel en er is geen specifieke antwoord op te geven. Het hangt af van hoe het bed wordt gebruikt, of het alleen als slaapplek wordt gebruikt of ook voor spelletjes. Het hangt ook af van de maat van het bed die de klant voor zijn kind kiest. Kinderen groeien snel en het is moeilijk te voorspellen hoe lang het bed zal meegaan.
Zal ik een factuur ontvangen voor mijn aankopen?
Ja, er is een optie om een factuur te ontvangen bij het afrekenen in onze winkel. Deze optie kunt u selecteren bij het invoeren van het afleveradres.
Kan het bed BOX 4 in spiegelbeeld worden gemonteerd?
Ja, de montagekant kan worden gekozen tijdens het monteren van het bed.